06 maj 2010

Torsdag


Dagen startade ganska så tidigt idag. Väldigt skönt faktiskt. Drog till UM med Diyar vid nio-tiden, sen fortsatte vi mot mitt jobb där han ville kika efter Iphone, passade på att hälsa på Patrick som var peppad inför Lady Gaga som är på lördag! Wooop woop! Åkte en sväng till IKEA för att införskaffa sig lådor till badrummet, har för mycket småprylar där just nu, så tänkte att det började bli dags. Hittade väligt fina korgar, medans Diyar hittade ett Bonsaiträd som han velade fram och tillbaka wether he was going to buy it or not, men det vart inte det tillslut. Åkte sedan hem för att sen hämta mitt recept på apoteket. En kvart efter jag kommer hem ringer Peyman mig och frågar om vi ska spatsera ut. Men vi kom inte längre än till IKEA igen då Diyar bestämde sig för att köpa planten, och sen vart det häng på Diyars lilla park i solen. Mysig dag än så länge!

Dem där farliga pinnarna... och mina äckliga tjockisfingrar. Hihi

0 kommentarer: