04 juni 2010

Äntligen fredag?

 IMG_3290 IMG_3299
Idag blir det en slappdag hemma. Jag vet att jag är otroligt mycket ledig nuförtiden, men det känns som att jag aldrig har tid till att bara vara hemma och bara.... vara. Vilket är iofs bra, men idag vill jag bara slappa. Men jag brukar säga sånt på mornarna, senare på kvällen lär jag nog riva sönder väggarna och vill hitta på nåt. Men imorgon blir det jobb så det ska nog inte bli en hård kväll. Kanske möter flickorna, if theyre up for it? :)
.IMG_3283
  En gammal rutten blomma som jag lyckades fånga på bild, liiiiiite coolt var det väl ändå? :)

IMG_3279

IMG_3280 

Ibland får jag lite chills när jag kollar på min katt. Oftast på morgonkvistarna, när jag skuttar runt lägenheterna, väljer kläder för dagen, fixar mig ifall jag ska ut så lyckas jag alltid fånga Toffie, ståendes utanför toalettdörren, och stirra fokuserat in på toaletten. Så kan han göra flera gånger om dagen, varje dag practically. Vad är det han ser? Om han nu ser nåt. Ser han ett spöke? Är han faschinerad över nåt i rummet? Luktar det för mycket kattsand? Försöker han komma över sin rädsla för vatten och konstigt oväsen som uppkommer i toaletterna? VAD ÄR DET HAN SER?!?!?

Ja du, det kommer jag aldrig att få veta. Borde jag vara orolig?

... Strange!

0 kommentarer: