14 juni 2010

Drog ner till centrum en snabbis för att handla lite stuff till resan, och ja. Det vart ett par leggings också. Titta vad en jäkla dröm kan få mig att göra… Men jag hade nog köpt ett par förr eller senare, för sån är jag. Diyar följde med också, han skulle kika på cyklar.. skulle det vara bra för egentligen? Eller ja, cyklar är ju alltid för en good cause, men varför skulle han behöva en just nu? Jo! För att han ska visst flytta till sundbyberg snart. Lilla rackare. Alla lämnar mig förr eller senare. Men smart av honom att ta cykeln till skolan istället för pendeln. I like it! Han har ju också förövrigt slutat snusa, vilket jag tycker är underbart bra, men jag tror nog jag aldrig har varit mer om nån hemskare mensbarn som han var idag, nästan så att jag vill att han ska börja igen. Nä, elakt att säga så, but you were a frickin pain in the ass!!! Men jag är glad för hans skull att han försöker. Hoppas han lyckas bli fri.

Eller som en av hans kompisar sa snällt “prova att stoppa en bajskorv under läppen istället :)” åååh, vad jag skrattade.

0 kommentarer: