21 juni 2010

Gårdagen

Lite mer rush var det nog igår på jobbet än i lördags, pga bröllopet ofcourse. Så lite hade man ändå att göra, and it was way fun! Jag missade ju hela bröllopsdagen pga jobbet. Har hört väldigt mycket om hur gulligt allt var. Får väl ta och kika på det, sånt lär ju inte vara svårt att få tag på! Igår var sista dagen, för nu börjar min efterlängtade semester. Sa hejdå till alla som jag hann säga hejdå till. Låter som en evighet, men jag är ju tillbaka i Juli fan!

Jag och arbetskollegorna stod och flummade utanför jobbet, i väntan på att få skjuts hem, då Carro hade lämnat meddelande, så hon hämtade mig istället från jobbet eftersom det spöregnade (hon tror fortfarande inte på mig) och hon och folk var ändå påväg mot mitt håll för att handla mat på det giftiga Mcd. Så det var det min middag blev. Sen kom allihopa hem till Carro och vi hade jättemysigt! :)

IMG_4377IMG_4379IMG_4380IMG_4388IMG_4390  IMG_4416IMG_4400

0 kommentarer: