16 juni 2010

Im taking you out!

Körde en liten snabb runda till IKEA för att handla billiga batterier (dem duger).. bara för att ha en anledning till att använda cykeln ^^ Det blev en lång runda idag, stora omvägar, men sånt är bra härligt! Gick ner till cykelrummet för att kika på cykeln, hade fått för mig att någon hade tagit sönder den. Men det var den röda cykeln som stod utanför cykelrummet som var helt trasig och förstörd. Jag hade ju införskaffat en damcykel tror jag det var förra året, och det var ju bara hjulen som saknade lite luft. Så jag luftade den igår, and took it out for a run today (jag tjuvstartade igår). Gick hur bra som helst! Hoppas det blir regelbunden användning i sommar. För ett par år sen så cyklade jag varje dag cause it was fun, men då var man ju ute med vännerna lite överallt också, nu är det inte samma sak. Nu har alla bil och jobb istället som gör så att man inte har tid för promenader längre.. blö.

IMG_4299

1 kommentarer:

E M M A sa...

jag älskar att cykla! :D
fast min cyklen är inte alls lika fin som din kan jag meddela :)

Svar: vad kul att någon uppskattar tipset, :D :D tack!