23 juni 2010

Kurerar mig

Sitter och försöker avnjuta en kopp te, dränkt i honung och 50 droppar citron.. funderade på att hacka ner lite vitlök i det också men det får vara. Jag får fanimej inte bli sjuk på resan. Det är nog en av de värsta grejerna som kan hända – att man blir sjuk innan man ska iväg och resa nånstans. Kills your mood sort of.. men nä, försöker stå emot sjukan, hur frestande det än låter.. not!

Har varit på bio med Karro, yet again same movie, men fan vad rolig den är! Never gets old! Inte än iallafall. Men kände redan då när vi promenerade runt stan att jag började känna mig lite nasal. Hon tyckte inte att ordet nasal passade hos mig. “Du får ur dig så jävla sjuka ord. Ja, de flest brukar ju säga ‘täppt i näsan’ medan du säger ‘jag börjar känna mig lite nasal’.” Men ursäkta mig då! Apparently så låter jag bättre när jag låter dum, jag får inte ropa ut “intelligenta” ord för då låter jag ännu dummare. It’s an evil circle! Dumma Karro! :P

Jag hittade ett par lila leggings också som jag tänkte att jag kunde pull off! Testade precis dem nu, och fan vad seethrough dem är! Eller så kanske det bara är jag som inte är vad vid det.

Men snart blir det fan resa. Kan knappt tro det. Det ska bli så himla roligt!! Sitta i en bil och gnaga på sin Nintendo DS medan man hör den ena skrika åt folk som kör konstigt och den andra som snarkar till lugnafavoriter (lär nog säkert bli jag).

Här kommer lite bilder som jag bjuder på från förra årets roadtrip:

 

IMG_0317IMG_0247  IMG_0356IMG_0433 IMG_0421IMG_0578

0 kommentarer: