24 juni 2010

Lagande mamma!

Ända sen jag kom hem har jag pillat på min nya maskin, kollat runt på vad det finns för spel. Har spelat Cooking Mama 3 i nån timme nu, fan vad hooked man blir. Jag har ju iofs kört det förut, men det har ju kommit ut en ny Cooking Mama! Barnsligt – ja, men fan vad roligt det är. Och fan vad sugen man blir på maten. Så tryckte i mig en macka nyligen.

Annars så mår jag väl helt ok, förutom att min näsa fortfarande är lite täppt, men just nu så är det inte så jobbigt. Hoppas jag är på bättringsvägen, och inte att jag får en attackförkylning imorgon, för då blir jag jävligt irriterad.

Jag önskar alla en glad midsommar, hoppas ni är med folk ni gillar och umgås och myser.

Me on the other hand is going back to my DS!

 

CMama3boxart

136409-mama

0 kommentarer: