12 juni 2010

mammas mat ♥

Har suttit instängd i rummet ett tag, och spelat som en galning. Snart är jag fan klar med spelet. Efter flera timmars slit framför tvn, och böjd rygg för så smart som man är så sitter man på sängen. Det kan inte vara bra. Men ååh, kolla – 16 timmars spelande totallt (men nej, inte allt på samma gång. Då skulle jag vara död nu) Känner mig lagom nördig. Men ibland får man unna sig av det också. Alla är ju så upptagna med jobb, plugg eller med sina respektive, då sitter jag och spelar ihjäl mig! Och det är inget fel på det heller!

Men mamma kom och räddade mig en liten stund där, med sin “LUNCHTIME!!”, plus att hon öppnade balkongdörren för att vädra. Då vill inte jag vara i mitt rum. Blir för kallt, och man lyckas alltid höra nåt oväsen från den där jädra parken. Och jag som trodde jag var den enda “unga” i området. Children has invaded my area!!

IMG_3949 IMG_3951

IMG_3953 IMG_3957

2 kommentarer:

Gaymasen sa...

Åh, gud vad gott!

Och vilken söt blogg. Gillar den! Och älskar din header. Och dina bilder.. Ja, mysig! =)

maria sa...

aaaw, tack! vad glad jag blir ^^