24 juni 2010

Preparing for the trip!

Har nu varit på ett litet snabbmöte med chefen. Har också varit lite onyttig och handlat lite nödvändiga och onödvändiga saker till resan. Jag är ingen sån som brukar spana in väskor, men när jag hittade den här var jag tvungen att ta den. Var ju på jakt efter väska ett par veckor sen med Patrick men jag hittade inte ett skit. Min andra skinnväska hade gått sönder för flera månader sen, och den gröna som jag har nu håller redan på att gå sönder, so this purchase was necessary ^^

Visa purse

Dude, please. I know, im crazy! Men den var så billig, jag kunde inte hjälpa det. Men nu har jag en! Fetnöjd är jag, kommer bli mycket spel under bilresan kan jag säga redan nu, och säkert inte bara för mig! Nu gäller det bara att hitta dem roligaste spelen and then I'm good to go apeshit on this marvelous peace of awesomness!

IMG_4515

0 kommentarer: