26 juni 2010

Roadtrip – here we come!

Ca 27 minuter kvar tills Annah ska komma och plocka upp mig. Har nu packat klart, nu ska jag pudra näsan lite, för att se lite livligare ut. Har ju inte sett så livlig ut nu senaste dagarna.

Nu kommer jag inte vara borta sådär jättelänge, men varför känns det som en evighet? Varför känns det som att man har velat göra en värsta stor avskedsgrej av det hela? Nä, jag kommer tillbaka om nio dagar!

Mår förövrigt mycket bättre, men har fortfarande lite ont i halsen, men det ska vi se till att få bort, och inte köra AC på full fart bara. Vi har faktiskt en till som har varit krasslig xD

Men nä, ville bara säga ha en superskön sommar (eller snarare superskön vecka) nu när jag är borta, jag lär nog ta och skriva nåt medan jag är utanför Sverige också, jag har lovat Karro :)

IMG_4011

0 kommentarer: