14 juni 2010

Sisterhood

Jag drömde en jätteonödig dröm inatt, jag måste väl säga att det var en mardröm (?) well, det får ni avgöra själva. Jag drömde att jag och syrran var hos mig, eller det var rättare sagt hos oss. Hon hade flyttat hem igen (!) och vi skulle dela sovrum igen, och garderob igen…(!!) jag vet att jag vart förbannad för hon hade snott en massa plats i garderoben så det knappt fanns nå plats för mitt (sisterspats = love), i drömmen så hade jag inte hunnit införskaffa byrålådan brevid garderoben. Så det var ganska crowded. Vi skulle till nåt ställe tillsammans. Jag skulle sätta på kläder. Hade på mig svarta legging som hade gått sönder, massa hål hit och dit. Jag grävde in i garderoben för att hitta ett par nya, som inte var trasiga. Hittade inte dem. Inte längst in, inte längst ut, bland syrrans kläder, inte i tvättkorgen som hade rena kläder och inte i tvättkorgen som hade smutsiga kläder. Och sen fanns det tillslut ingen tid kvar. Klockan blev åtta, nio, tio… paniken bara blev större och större. Tydligen var väl det nåt viktigt event vi skulle till.. men jag hittade tillslut inga nya, och sen så vaknade jag.

Fyfan vilken onödig dröm… en såndär dröm när det finns knappt tid till det man ska till, att man sitter fast och inte kan gå vidare.. hatar sånt. Men jag tror denna säger åt mig att jag måste handla leggings till roadtrippen som blir av väldigt väldigt snart! Ifall mina som jag har nu skulle gå sönder… stupid nightmares. I have no money!! Att en dröm försöker tvinga mig att handla nåt är ju… i’ve reached a new level of patheticness. Men ni alla vet att jag är patetisk. :)

sisterhood

sisterhood2

2 kommentarer:

Lisa sa...

Mene... stop it with the UGLY sister pics! Gaaah!

maria sa...

nooooooooooooooo you cuuute :D