08 juni 2010

wii wii wii

IMG_3481
 
Inskaffade mig ett par solglasögon för 59 spänn när jag var i Kista med Annah. Best buy ever! Nu ska jag gå runt med dem i sommar, nåt som jag egentligen inte brukar göra. Solglasögon är fint, men jag tycker det kan vara så obekvämt pga näsan inte tycker om den, men jag ska försöka strida emot det obehagliga och ha på mig dem!
Sen åkte vi hem till Annah, käkade lunch och spelade Mario Party 8!! Hur roligt som helst, hade glömt bort hur det var. Sen gav vi oss in på New Super Mario Bros Wii som var jätteskoj. Tobias kom sen efteråt och gjorde oss sällskap. Vi spelade i hela sex timmar, jag och Annah! Snacka om rumpsår jag fick.. usch. Har fortfarande ont! Men hade supertrevligt ikväll. Lär nog ligga och klia sönder mina ben ikväll också.. fick massa myggbett. De bor på landet för tillfället och där kryllar det av mygg!
.IMG_3501

0 kommentarer: