12 juli 2010

Helvete!

COMPLAIN Har haft en såndär jättejobbig dag då alla bara skriker på en, och vad man än säger till dem så blir de aldrig nöjda. Ibland gillar man inte värmen, just för att det bidrar till gnälliga och bittra kunder som jag måste ta hand om. En pissdålig dag, det är vad det är! Som tur är så har man inte gått runt svettig efter all ilska, då fläkten har varit räddaren i nöden.

Men nu är jag äntligen hemma, stod och duschade i säkert en halvtimme för att flasha tillbaks till alla dåliga människor och få ut de i systemet (jag är bra på att skapa egna dramatiska händelser i huvet) Är inte ens på mathumör, och sist jag käkade var för 10½ timme sen.. but i couldn’t care less. Jag är så trött och har snart blivit en grinig zombie jag själv. Tror jag måste sova!

0 kommentarer: