17 juli 2010

Lördag

Har varit en lång dag på jobbet, har varit ganska lugnt idag. Mina fötter gör ont som fan bara, så mycket som jag har stått idag. Stackars lilla mig, höhö!

Har nu testat lite med kameran och här kommer de första par bilderna som jag är nöjd med. Har tagit ca 300 bilder, väldigt dåliga nu i början ofcourse, jag är ju fortfarande sämst, men här kommer två bilder som jag tyckte blev helt okey!

_MG_0361_MG_0366 

Har nu precis ätit middag som jag lyckades laga när jag kom hem, trött som jag var så tvingade jag mig själv att stå framför spisen och trolla fram käk. Bästa jag kunde komma med - korvgryta.

Men det är ju så gott, kan aldrig bli fel! Works every time ;D

Nu är jag mätt som ett sepe, ska ta och kika på lite Big Bang Theory avsnitt innan jag somnar.

Bye for now!

_MG_0381

 

0 kommentarer: