22 juli 2010

Pancakes and games.. that’s all you need!

Idag har jag varit hemma hos Patrick och lattjat. Var meningen att vi skulle köra en all day foto-dag utomhus och leka med våra kameror som vi inte hade gjort än! När jag hade åkt förbi Sthlmsmässan så ser jag att det står 28,1 grader. Inte så jävla konstigt att jag var varm och kletig. Sen så var det sådär äckligt molnigt idag, och pendelns AC verkade inte funka, sen så visste jag att det skulle börja regna, så vi sket i att gå ut och fota idag. Men det blev ett par bilder inomhus.

Här är min dag hos casa el Patrickus:

_MG_0535

Här kommer man in till huset och ser en halvnaken man, som verkar vara lite diffus över det där spelet som alla killar köper just nu. Skitspel, det är vad det är :P

_MG_0561

Sen bjuds det på lite cola… eller nä, jag norpade väl lite själv.

_MG_0585

Sen satte vi igång Lego Indiana Jones-spelet som var hur jävla kul somhelst. Hade kört det en gång tidigare har jag för mig med kära lilla Bella, kanske inte just till denna konsoll, men ett Legospel var det iallafall. Antingen så är det skitsvårt eller så är det vi som bara är dumma i huvet som inte kan hitta alla skattkistor och allt de där, blä. Men ett riktigt roligt spel för två. Köp!

_MG_0575

Need i say more? I’m loving my Canon. Är skitsugen på att införskaffa mig en massa filter!

Lär nog ta och göra det imorgon bitti before heading work! Sådeså!

_MG_0586

Vi drog ut till coop för att handla lite skit, bl.a saker till att laga pannkakor, för jag ville göra! Lite mirakel enligt mig att han visste ut och in vad som krävdes för att göra pannkakor, since i never make them myself och där går han runt i matbutiken och bara plockar på, som en liten häst.

Men det var bara ägg, mjölk, mjöl, salt och smör, och att självklart lägga hela sin själ i projektet.

Men sen så visste vi inte hur mkt av allt man skulle ha, därför är det bra att ha en dator!

Google löser alla dina problem!

_MG_0593_MG_0595_MG_0602_MG_0598

En nyfiken liten Tarzan har vi här också! Hon ville nog komma åt bunken med allt vispjox!

_MG_0621

Slutresultat på pannkakor a’la Maria och Patrick-style (okey, mer cred åt Patrick). Dem satt vi och åt till Linus på linjen… som är så jävla sämst, men där måste han sitta och påstå att han älskar serien. Tyvärr så har låten fastnat i huvet. Vafaaaaaan, så jävla jobbigt!

0 kommentarer: