31 juli 2010

Sommar och köttbullar!

Igår efter jobbet mötte jag upp flickorna vid fridhemsplan, där vi promenerade till nåt ställe som heter Sommar, ligger närheten av centralen. Supermysigt ställe, med massa mysiga människor, bra stämning och bra musik. Massa flummiga scenarion under kvällen, men det är ju bra nåt som man kan skratta åt senare. Vart däremot en väldigt sen kväll för mig som började kl elva dagen efter.

Kom hem vid halv fyra efter en mysig pratstund i bussen med Carro, busschauffören var förövrig lite creepy som körde som ett litet sepe. Sätter klockan på åtta så jag kunde snooza till nio, perfekt! Tänkte jag.. som inte alls lyckades vakna av alarmklockan, utan vaknae istället halv elva, hade en halvtimme på mig att fixa. Kul, riktigt jävla kul. Fast jag blev ju sen bara en kvart sen. Cause im that frickin good!

Hemkommen och trött efter jobbet slängde jag fram “Farsan” som var en helt okey film, fick mig att garva ett par ggr. Sen satte jag på “Det regnar köttbullar” som jag råkade somna till, men klockan är nu elva på kvällen och jag är vaken igen. Kanske dags att sätta på filmen igen. Den verkar ju sjukt gullig! Hann komma fram till att det regnade hamburgare, den slockna jag. Dålig jag är.

2009_cloudy_with_a_chance_of_meatballs_wallpaper_001Farsan

0 kommentarer: