13 juli 2010

Tisdag – varmt värre!

IMG_5759Nu är det fan riktigt jädra varmt här hemma ska ni veta! Men så är det säkert i resten av Sverige också. Helt sjukt galet, går och kollar in på vädret där det står att det möjligtvis kommer bli ca 32 grader efter klockan två… helt sjukt galet! Det känns som att jag är i thailand igen! Förutom att nu är det faktiskt jobbigt med tanke på att jag också måste jobba i detta väder, vilket gör att allt blir dubbelt så mycket varmare! Alla fläktar, luftavfuktare, AC är helt slut hos oss, säkert överallt, inte så jädra konstigt, det är så förbannat varmt! Detta får mig att sakna thailand grymt mycket. Tur att jag fick uppleva det litegrann här i fredags med min kära mor :)

Men idag så blir det att knega igen, fast slutar vid sex, så jag hoppas nån är på för att hitta på nåt på kvällen då det är varmt, det skulle ju vara trevligt!

.

.

IMG_5762IMG_5744

1 kommentarer:

Gaymasen sa...

Gud vad härligt! Och ja, det är GALET varmt här med... Haha.

Och tack för din söta kommentar förut. Flytten har gått bra. Nu har hjärnan äntligen börjat landa. :)