06 juli 2010

Tomater

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen, men det tar på krafterna att jobba från öppning till stängning, och när man såväl kommit hem så har man två timmar på sig att göra vad som behagas och sen blir det helt plötsligt läggdags igen. Usch :/ Men på torsdag är jag ledig igen så då lär jag nog kunna ploppa ur lite härliga foton från resan!

Men idag har jag somsagt varit på jobbet, kom hem för kanske tjugo minuter sen, var då skitäcklig, kletig och varm efter att ha gått hem i regnet! Men nu har jag duschat och ska nu ta och göra mig en sen middag.

FYI: för er som läser (om ni nu finns därute, gör ändå inte så mycket) så har jag lärt mig att tycka om tomater! Jag avskydde tomater, har alltid gjort det. Kommer ihåg när jag var liten då när mor tog oss småflickor till Burger King för att äta mat där, så beställde mamma alltid en hamburgare med tomater, för att jag skulle lära mig att tycka om tomater. Det hjälpte inte. Har gått massa år, och har hatat tomater sen dess, tills nu! Innan resan så hade jag börjat småkika lite på tomater, men nu under resan så valde jag att inte plocka ut tomaterna från mackan, jag beställde mozarellapizza med tomater.

Detta är alltså en väldigt stor grej för mig, töntig som det nu fan låter but i dont give a damn.

Jag välkomnar in tomater i mitt liv! Och nu innan jag kommit hem så handlade jag tomater på den där lilla livs-butiken! Mihihihihiihihih!

Nu ska jag göra rostade mackor med ost, skinka och wait for it.. TOMATER!!

IMG_5583

0 kommentarer: