29 augusti 2010

Lördagskvällen!

Det var rätt mycket på jobbet igår faktiskt. Mer än vad jag hade trott. Men jag gjorde så jävla bra ifrån mig och var så himla pigg så det gjorde inte så mycket. Bara det att jag jobbade nog för fort en period då nacken fick ta mycket stryk.. jag kunde knappt vända mitt huvud till höger de sista timmarna av kvällen.

En dag kvar med jultröjorna, sen är we back on the same track. Jag kommer att sakna t-shirtarna iallafall, de var ju så jävla sköna att jobba i! Men vi lär nog få fler roliga kläder framöver.

Senare på kvällen gick jag förbi hem till Amman och Lelle. Var nära på att inte gå med tanke på min sepenacke.. jag borde kanske ta och gå till en naprapat, som Peyman tipsade mig om att göra. Så kanske de kan trycka bort allt skit jag har i nacken och ryggen. Aja, slutade med att jag följde med Neggi och Maggi till killarna. Hade en supermysig kväll med allihopa, vi satt och drack, snacka lite om allt möjligt skit bl.a valet som snart är dags och lumpen, sen balla de ur och så börja pojkarna dra några historier från Napa.. jag kunde tyvärr inte stanna så pass länge med tanke på att jag jobbar idag också, men jag hade roligt iallafall!

_MG_2362

Neggi och Magga är superglada! Iallafall Maggi ;)_MG_2364

I vanliga fall brukar man se folk som staschar upp sina ölflaskor, spritflaskor, ciderburkar. You name it, men här staplar mina killar upp läsk. Sprite är ju favoriten här ser vi… eller?_MG_2372 _MG_2406 _MG_2401_MG_2410 _MG_2388   _MG_2428

0 kommentarer: