27 augusti 2010

Fredag – ledig!!

Godmorgon! Är nu äntligen vaken, pigg vet jag inte riktigt. Har lite halvt ont i nacken nu när jag vaknade, måste köpa nya kuddar! Men den prion ligger ganska långt ner nu känner jag. Idag är jag ledig! Fett skönt! Ska bli skönt att bara hinna göra en massa Maria-saker. Idag är nog min enda lediga dag denna vecka. Har blivit väldigt mycket jobb nu på sistone, speciellt nu när vi ska spela att det är julafton och grejer. Jag vill inte ens förutse hur det kommer bli nu i helgen. Mycket tryck, men samtidigt brukar det bli skoj. Men idag ska jag iväg, lämna lite stuff. hämta lite stuff, åka iväg och kika på lite kläder hade jag tänkt. Har inte hunnit göra det på ett tag. Och så är jag sugen på ett nytt objektiv, men känner att det är nåt jag får ta lite senare..

Men idag är det ju somsagt fredag, vet inte om vännerna har nåt planerat, men det lär ju märkas. Annars har jag faktiskt inget emot att bara vara hemma och dega ihjäl mig. Tror jag förtjänar lite degning.

_MG_2129

0 kommentarer: