06 augusti 2010

Fredag

Nyvaken, varm och äcklig. Hade inte lämnat balkongdörren öppen inatt så när jag vaknade var det ganska kvavt i rummet. Hjälper inte att man har en tjockiskatt som ligger på en och snarkar. Nu har jag beställt sånadära saker som man har på ansiktet igen. Kunde inte hjälpa, 20% avdraget på ett helt jävla köp. Bra grejer! Typiskt spontanshoppa sådär på morgonkvisten, hemma. Då kan vadsomhelst hända. Får handla ett UVfilter till mitt 58mm objektiv senare. Plånboken börjar bli liten igen. _MG_1364 

Det var ju trevligt att få träffa Björn igårkväll på HBJ där hans band skulle spela, tyvärr så vart det ett ganska kortvarigt besök för min del då jag hade jobbat hela dagen och vännerna skulle försvinna nån annanstans, så fick aldrig se han spela. Han får ge mig en privateshow senare :P

Nu är det dags att sätta på spisen och trolla fram mat. Undrar vad det blir. Mamma har övergivit mig och dragit iväg till stan för att handla thailändsk newspaper, jag vill kalla det “Nam sakoum” men vet inte ens om det är rätt. Jaja, jag kan ju inte allting. Jag orkar inte göra ett skit just nu. Ska bara ligga hemma och ha det skönt, tills kvällen kallar på mig. :)

_MG_1390

0 kommentarer: