08 augusti 2010

Lördag

Drar till jobbet vid runt 09-tiden. Var totalt 3 passagerare i bussen under hela resan, well, fram till min destination. Vad för slags varelser som går upp frivilligt såhär tidigt på en lördag? INGEN!!

Fram till jobbet blir jag bemött av vakten som står vid ingången till personaldörren och vaktar varuhuset. Det hade varit inbrottsförsök nångång vid tre-tiden på natten (kanske därför jag sov så dåligt?!) då de hade borrat in mitt på framsidan av varuhuset… snyggt värre. Glasfönstret vart helt förstört. Som tur är så hann alarmet tjuta innan de vågade ge sig länge in i butiken. Onödigt som fan, och fult ser det ut nu. Men är man girig så är man…

Efter jobbet drog jag in till stan, krasslig som jag nu kände mig så är jag en god vän och träffade Patrick, Per(från porr) och Emelie på Bauer, som hade tydligen väldigt grymma drinkar. Jag var nog mer matsugen är drinksugen, och med tanke på att stället såg ut som ett sushiställe så ville jag bara dra därifrån! Så vi tänkte hälsa på Carro på Vapiano, men hon jobbade ju självklart inte idag. Så det blev hederliga Ducken! Funkar alltid. Lämnade dock killarna vid runt elva-tiden. Det var dags att gå hem och vila!

IMG_5951IMG_5957IMG_5959  

Carro hade precis ringt mig när jag satte mig på tåget, och bad mig att kliva av tåget för att sedan ta nästa tåg med henne! Hon hade varit i stan och kollat på Twilight-film! Så fick lite sällskap hem!

Hennes paraply rockar förövrigt.

IMG_5964IMG_5970 

0 kommentarer: