22 augusti 2010

Lördag

IMG_6156

Lite action på gång på jobbet idag faktiskt, även om jag bara hängde där i tre timmar. Skönt att tiden flög förbi snabbt, då det fanns lite stuff att göra. Sen vart det bara hem, käka lunch och kolla på Stephen Lynch Live-show som var nice. Vissa låtar fastnade jag väldigt mycket för, och fan vad gullig han är. Han är så flummig så han blir söt när han ska köra! Denna show lär jag nog se igen. Snart kommer jag nog kunna alla hans låtar, men grymt roligt var det ju!

Vid 22-tiden hade jag bestämt träff med Neggi, vi skulle hem till killarna som hade laddat kvällen med massa Morgans och annat skit. Vi haffar dem stirrandes framför teven som hade Roast på Berns på, lite sådär halvskoj, men slog inte Stephen Lynch jag hade kollat på tidigare.  Sen vart det nån omgång med Ring of Fire, minus mig och Neggi då som kör, och jag som allmänt inte dricker.. well, not today! Jag satt där och njöt med min kopp te och vatten. Såg Amman idag för första gången sen både min och hans semester. God, i’ve missed him!

En good time ikväll helt enkelt. Älskar såna här kvällar då man bara är :)

Nu är det nog dags att sova, är hur trött som helst. Men det får jag göra när klockan är över två!

0 kommentarer: