27 augusti 2010

“Yes, I am this Lilly. We married long time. May I have moneys for shopping?”

nya

Idag gjorde jag en awesome beställning på Lensway där jag handlade mina efterlängtade linser. Har gått runt och levt med mina nuvarande linser allt för länge. Behöver nya nu nu nu, men de kommer nog hem i brevlådan så småningom. Gick runt centrum och handlade tre plagg som var rätt så billiga, så efter det drog jag hem. Men på hemvägen vart jag stoppad av DinSko som hade massa stövlar staplandes vid fönstret, och plupp, så kom jag ut med ett par nya stövlar! Ja, jag har ju kvar mina bruna från förra året också, men eftersom de inte är lika superfräscha efter kattincidenten så tänkte jag att det likagärna är bra att jag skaffar nya, nu när det fortfarande är fel årstid för stövlar, och nu när alla storlekar fortfarande finns därute! Weho! Jag är nöjd!

0 kommentarer: