20 september 2010

Är mätt och belåten. Har precis njutit av våffel-middag hemma hos pojken min. Mumsigt värre, men är så mätt så att jag nästan spyr. Ja, just nu så befinner jag mig hos killen i Karlstad i hans mysiga villa. Anlände hit i fredags vid 1530-tiden, och tiden har svischat bort allt för snabbt. Vi har gjort allt från att ta långa mysiga promenader, träffat hans polare, käkat härliga middagar, mysa vid tvn och följt med han till jobbet. Men klockan tickar, och det är snart dags att återvända hemåt. Det är iofs en dag till, men med tanke på att halva dagen består av jobb så kommer det inte finnas lika mycket tid för att mysa. Jag åker tillbaka till verkligheten på tisdag kväll. Usch, får ångest av att bara tänka på det. Jag vill inte hem. Jag vill bara vara här nu. Med honom. Han är iofs nere i köket och donar med disk just nu eftersom han inte tillät mig att sköta disken, har man hittat en drömkille eller vadå? ;D
Men nu är han påväg uppåt. Ska sticka iväg nu. Vill spendera varje minut och varje sekund med honom.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Love is in the air :)