13 september 2010

Hög av lycka

Det har nu gått ett tag sen senaste meningslösa inlägget, om man bortser från musikvideon som jag hade lagt upp då, men det är jobbet som har tagit mycket av min tid och energi. Just nu så består mina arbetsuppgifter av att hjälpa andra avdelningar just för ombyggnaden och tältet. Finns väldigt mycket att göra, idag fick jag dessutom uppleva tältet i blöt form. Det hade spöregnat idag och runnit in till butiken, så halva vitvaror och data-avdelningen var blöt.. och där går jag och strosar runt i vita små tygskor. Scoreisch!

Men det finns ju en annan anledning till min frånvaro på denna sida..

grå_MG_2735grå_MG_2737 _MG_2718

Det känns som att jag är med i en film. Jag känner mig helt hög av lycka just nu, just för att jag har träffat en sån underbar person. Han är orsaken till att jag går runt och tokler som ett sepe, och som gör mig helt pirrig och överlyckligt glad när jag får hans sms. Han har en sån där hand som jag aldrig vill släppa taget om. Så fort jag kikar på honom så rodnar jag till av att stirra på hans underbara smilegropar, jag kan inte ens koncentrera mig på annat förutom han när vi pratar.

När jag är med honom så finns inget annat. Jag vet, skriver så mycket pluttinuttigt så att man spyr, (varning för känsliga läsare, synd bara att jag inte lyckades varna lite tidigare ;D ) men jag kan inte rå för att jag känner mig som jag känner, hög av kärlek.

Tiden har varit knapp, men det känns så jäkla rätt. Det känns ju för bra för att vara sant. Kommer jag bli väckt ur detta?

Längtar till fredag så mycket att det gör ont, för då blir det bara du och jag igen!

4 kommentarer:

Mattias sa...

Längtar som satan jag med!!! <3<3<3

Lisa sa...

härligt för dig, my dear baby sister! <3

Ella sa...

aww.. vad kul baby =) det är du värd :)

Caroline sa...

Vad glad jag är för din skull Maria :) :) :) Om nån förtjänar det så är det du <3