30 september 2010

Kära syster på besök!

Syster kom över igår för att hälsa å. Jag hade slutat jobba vid sex-tiden, då jag kom hem vid kanske halv sju. Ingen hemma. Lite skumt tyckte jag. Men pratade med hjärtat hela vägen hem, men direkt efter vi lagt på så ringer det igen. Syster ringer och säger att hon står i sushirestaurangen med mor och ska beställa sushi. “But… but.. I don’t eat sushi…” men  jag fick ta nåt vid namnet yakiniku, kycklingspett med ris. Sen beställde jag några avocadosushi (såna med en avocadobit och ris under. Jag är så dålig på det här) för att ge det ytterligare en chans. Fick en egen liten låda också, hoho! Allt ser så mumsigt ut, men det smakar fan inte som det ser ut. Det smakar horribelt. Har gett sushi ett flertal chanser, men snart ger jag upp. På riktigt. Sushi kan dra åt helvete. Men det är kul att titta på dem (?) :)

Resten av kvällen sitter jag och suktar på syrrans hår som hon har permanentat. Kanske en permanent blir nästa projekt för frillan? Vi får se…

 _MG_2883_MG_2889  IMG_2902

_MG_2914

0 kommentarer: