02 september 2010

Torsdag – äntligen hemma!

Nu är det slut på inventeringsdagarna! Imorgon var det en heldag för mig från kl 0700-2100. Man var ju sådär lagom pigg hela dagen. Som tur så parades jag ihop med Marcus. Vi var världens bästa team. Nån var ju iofs lite vimsigare än den andra, vi får väl säga att det var bra att jag var där ;D Gick bra som fan på nedre plan, tills vi senare fick fortsätta uppe på plan 2. Redan vid första zonen så kände jag mig svimfärdig, luften var lagom smutsig, och nån av oss höll ju nästan på att gråta. Iofs så grät ju vi ett par gånger under dagen av hur jävla kul vi hade, samtidigt som vi bara gnällde om att det var sepetråkigt. Så är det att inventera, det är kul, samtidigt som att det är tråkigt. Mat och godis bjöds också så det hjälpte ju lite.

_MG_2576_MG_2578

Körde en halvdag idag start vid kl 0800. Katten var ju piggare än mig, står vid balkongen och tjuväter förbjudna växter!!!

Idag var en såndär dag där man dubbelräknar rester, och jagar efter prylar som inte existerade. Idag var jag nog inte lika pigg som igår (fast påstår verkligen inte att jag var pigg igår) men det är skönt att jobba i ett tomt varuhus, utan kunder :) Redan sådär en halvtimme innan öppning började kön därute växa. Fan vad folk ska vara så otåliga. Ja, jag är ju också en prylnörd, men jag står inte i kö och väntar på att nån butik ska öppna, som att jag skulle invänta en stor kändis på en konsert. Galet. Det stressade ihjäl mig så pass mycket att det slutade med att jag råkade välta ner en hel back med korgar, det absolut sista jag gör! Sepedåligt avslut. Tur att jag hade bara ett par minuter kvar tills jag skulle hem. Och det är tur att jag har så underbara kollegor!

_MG_2601_MG_2604

0 kommentarer: