12 oktober 2010

Extas deluxe

Har legat hemma och degat på sängen.. nästan hela dagen. Så jävla tråkigt att vara hemma. Fick just ett samtal från en 098075166 (Radiotjänst Kiruna). Dem är på jakt efter att lura massa folk igen. Känns som att varje gång man hör telefonen, då man förväntar sig att nån som sitter varmt om hjärtat ska ringa, man stressar sig för att hinna greppa tag om luren innan det lägga på, i hopp om ett trevligt samtal, så kommer ett sånt här sepenummer fram som bara försöker sälja på en massa skit. Att de aldrig kan fatta hinten att man inte vill något eller att man inte är intresserad av att medverka i någon form av “marknadsundersökning”. De är precis som killar – fattar aldrig när man har gått för långt, även om man har blånekat dem :P

Under dagen har jag iallafall lyckats känna mig mycket bättre. Tror tillochmed att jag kan dra till jobbet imorgon! Orkar inte vara hemma fan. Fast det kan ju bli tufft om jag ska stå i förtältet och jobba i kylan hela dagen, men fan.. det är ju kul där. Man gör sin grej, inga kunder ivägen och det är lugnt där! Bara det dåliga är att det är så kallt där. Men jag får väl ta och klä på mig ordentligt!

Fick ett sms-avisering från posten som sa att mitt paket fanns att hämta på utlämningsstället. Tidigare under dagen fick jag en annan avisering på ett paket. Så jag drog ner till centrum för att hämta båda paketen. Nu hade jag iallafall nåt att göra. Passade även på att handla lite mat för ikväll. Är sugen på tacos så det ska det bli ikväll! Nom nom ^___^

.

Måste säga att jag är sjukt nöjd med mitt paket från Cyberphoto. Beställde paketet igår (måndag) vid runt 08.00 på morgonen och får den redan nu(tisdag), dagen efter. Riktigt snabba leveranser och sjukt bra produkter har dem. Klart bästa websajten av alla. Och ett extra pluspoäng på vad de hade slängt med i paketet. Man känner sig riktigt uppskattad som kund! Känns lite som att det är min födelsedag idag, barnslig som jag är. Men här kommer lite bilder istället för att jag ska sitta och beskriva vad jag har införskaffat mig. Behövde ju ta några testbilder också… ;)

1_MG_3016

Här är mina två paket som jag hämtade från posten idag. Det är det stora paketet som är i centrum idag. Det lilla paketet är bara ett litet plus, nåt som jag hade beställt för ett tag sedan.

1_MG_3018 1_MG_3019

Här i ligger ett Tamron-paket. Wohoooooooo, mitt objektiv har äntligen kommit!

1_MG_3020

Påvägen hem hörde jag att det skramlade i lådan. Först tänkte jag att fan, de måste ha packat dåligt och att nåt sitter löst. Men nä, det låg bara en liten chokladbit som studsade fram och tillbaka i lådan. Som en liten kinderöverraskning. Ah, så wonderful!!!

1_MG_3035

Den berömda modellen ska självklart vara med och nosa på mina saker. Det får han gladeligen göra. Han är ju den som gör alla bilderna vackra! :D

Här kommer nu några testbilder med mitt Tamron-objektiv.1_MG_30481_MG_3063 1_MG_3069

Kan inte vara mer nöjd än vad jag är. Är nu riktigt sugen på att dra ut med den här älsklingen och köra några höstbilder, men jag väntar nog lite, tills jag känner mig bättre. Blir ju perfekt att använda när jag ska åka till Karlstad. Wehooooooooo!

 

1 kommentarer:

Caroline sa...

Jag vill följa med när du tar höstbilder! Höstpromenader is the shit!! :D