05 oktober 2010

I’ve been a good girl!

Har dansat runt till Volbeats nya album idag och städat som en galning, för att svettas av alla baciller som dansar på mig (plus att jag får ett rent o mysigt rum!) Sen så sa mor åt mig att rummet såg gaska shitty ut och jag orkar inte med nåt mer gnäll. Hittar hon nåt mer att gnälla på när hon kommer hem kan jag väl likagärna ta livet av mig. Plus, skulle slippa den där äckliga halssmärtan jag har just nu. Jag har tillochmed bytt sänglakan, till dem fina lakanen. Wehooo! :)

 _MG_2949_MG_2948

Aja, det är bara att gå tillbaka till sina Ipren-tabletter och tigerbalsam nu. Men eftersom jag nu har varit så duktig så förtjänar jag lite godis och data-mys innan sängmyset. Brukar oftast må illa när jag stiger upp från sängen. Får du nånsin sån känsla? Nä, visste väl att jag var retarded…

_MG_2964

The yummy bowl!

1 kommentarer:

Gaymasen sa...

Muuums vad gott! Och tigerbalsam är asbra. luurve it.

Älskar även matbilderna i inlägget nedanför. Sushi <3.