05 oktober 2010

So much to do, so little time.

Maria har gått och blivit sjuk igen. Sjukt jobbigt att vara sjuk. Har knaprat på miljontals Ipren-tabletter och sniffat på tigerbalsam (och smekt migsjälv med den(??!!!?) runt halsområdet). Hoppas bara att jag hinner bli frisk tills på fredag, då jag förhoppningsvis kommer att träffa Mattias, om han också hinner bli frisk :( damn fallflu. Efter att ha sett syrrans fina hår så vart jag själv helt på att permanenta håret, just för att kunna platta till en sån fin lockig frisyr. Så jag bad syrran att ringa sin vän som jobbar som frisör, att boka in en permanent-tid till mig. Men eftersom jag har kortare hår än syrrans så började jag tveka lite. Men en klippning var iallafall nåt som jag absolut behövde göra, och som jag nu har gjort men inte orkat lägga upp. Jag har klippt håret! Eftersom jag nu måste ta en paus från plattången då håret har tagit way för mycket stryk från den så bad jag henne klippa så att mitt hår såg livligt ut, med massa volym, utan att jag skulle behöva använda en plattång. Och här vart resultatet:

IMG_66687350001701158_500x500

Man ser kanske inte så värst mycket, men jag har ju verkligen sett resultat. Nu kan jag leka med håret utan att behöva taffsa på plattången ett bra tag. Och med hjälp av Björn Axéns Volume Root Lifting Spray så åker mitt hår upp som aldrig förr. Hoho! Jag har tyvärr ingen före-bild utan att ha fixerat håret med min kära plattång. Det var för fult helt enkelt. Facing the truth…

But the project is not over…

27154_11

0 kommentarer: