28 november 2010

Böcker och resor…. typ.

Snart är det dags att åka till jobbet. Kör ett litet sex-timmarspass idag, så jävla skönt det!

Har nu hunnit läsa lite av min bok nu på morgonen. Har fastnat för den boken, men har inte haft någon tid att läsa den, förutom när jag pendlar från mig till Mattias, eller när han jobbar. Så det har varit mysigt att kunna få ligga o läsa denna bok lite innan jag börjar. Jag är inte så mycket för att läsa böcker, men den här är lite spännande. Jag har nog lite koncentrationsproblem när jag läser böcker, blir lätt att jag tappar bort mig och blir ofokuserad om boken antingen är ointressant eller om det är för mycket bakgrundsljud runt om mig. Och jag har den dåliga vanan att kolla vilken sida jag ligger på, vilket gör allt mcket segare. Men denna gör jag inte det, och då kan det bara betyda att den är bra! Och nej, jag är inte I Love New York-besatt, jag råkar bara ha en underbar fin kopp och boken handlar om en tjej som älskar New York… that’s it! Men inget fel på New York. In fact, skulle vilja åka dit igen snart! Någon som vill hänga på?

Men den tanken spar vi på, jag har ju en roadtrip att tänka på som sker imorgon bitti.

Nästa destination: GEKÅS ULLARED!!!

_MG_4107

0 kommentarer: