11 november 2010

Ja, jag lever fortfarande.

1_MG_3996Det har hunnit komma snö sen sist jag skrivit här. Har inte haft orken eller lust att skriva något på ett tag. Har knappt haft någon tid heller. Blir jobbigt att ta tag i sånt här när man jobbar och kommer hem runt 2030 varje gång man jobbar, och när jag är ledig då sitter jag nog inte alltid vid datorn så mycket nuförtiden. Om jag gör det så har jag inte heller orkat skriva, eller snarare inte haft något vettigt att skriva (som om jag någonsin skriver något vettigt). Men idag är jag ledig! Vaknade vid sex-tiden imorse, för att jag är så van vid att vakna denna tid nuförtiden. Works kills me. But it’s fun! Det har kommit massa nytt folk till varuhuset, från andra varuhus, som hjälper till att bygga däruppe. Alltid full rulle i lunchrummet. Det känns som att de jämt är där. Eller, när jag ska dit iallafall. Ingen matro här inte. Häromdagen fick vi inte ens ta och käka frukost som vi vanliga fall brukar göra innan vi öppnar, för att expansionsteamet hade “skrivkurs”. Lame, as hell.

.

Jag har en hel del ledigt nu i december, och jobbar relativt lagom, fast långa dagar. Men ska vara skönt att vara ledig också, och dem dagarna så ska jag passa på att träffa Mattias så mycket som det går. Lite halvt jobbigt att man inte kan ses just när man vill, så det är ju självklart att jag vill träffa min älskade Mattias på mina lediga dagar :) Ska faktiskt åka dit en sväng idag, men kommer tillbaka igen imorgon då han spenderar helgen med mig i Sthlm och förhoppningsvis också med tjejerna på lördag, vi får se hur det blir på lördag! Hursomhelst så kommer helgen bli störtskön!

Nä, nu ska jag ta och locka håret, vräka i mig some breakfast och svischa in till stan en stund innan jag åker. Jag har så tråkigt hemma. Jag sitter typ bara och… väntar. Jag har ju redan sett alla How I Met Your Mother och Big Bang Theory-avsnitt som finns, now I got nothing. Men imorgon släpps ett nytt avsnitt av TBBT. Happiness!

Och här bjuder jag på några lurviga bilder på Toffie. Han har gjort nåt hemskt mot mig, men det tror jag nog att jag inte vill berätta här. Jag vill ju inte skrämma folk.. men på nåt sätt så älskar jag honom ändå. Kattjävel..

1_MG_39781_MG_3979

0 kommentarer: