29 november 2010

Roadtrip in sweden!!

Vaknade kl 0409 av mig själv. Är lite pissed på telefonen som skulle väcka mig kl fyra, men gjorde aldrig det. Ännu ett tecken på att jag måste köp en ny lur, men ska nog ta och vänta tills nästa år!

Är nu nyduschad, påklädd och sminkad. Jag är redo för att bege mig ut till Råsunda. Vår mötesplats. Hoppas bara det inte blir bökigt att hitta dem också, med tanke på att jag inte har träffat hälften, och att jag inte brukar hänga i Råsunda. Men det ska nog gå bra!

Om du inte har listat ut det ännu så blir det en liten resa till Ullared med gamla IKEA-kollegor. Köplistan är väldigt kort, då det bara står “handduk” i den. Med andra ord så blir det mycket spontanshopping. Kommer jag ut med ingenting så är det lika bra, men ska bli kul att bara gå runt varuhuset också! Men jag lär nog hitta nåt smått o gott! Det brukar jag vara bra på!

Vi kommer hem om några timmar!

Hejdå!

shopping_ullared1_000

0 kommentarer: