21 december 2010

En del av min december

Har inte skrivit på ett tag, så jag tänkte sammanfatta min december som gått med bilder!

En liten tjejträff med Karro och Neggi en torsdag. Middag på Hard Rock Café. Supermysigt och sepegod mat.

IMG_6827IMG_6828

Världens godaste förrätt: Potato Skins. To diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie for! :)IMG_6836

IMG_6837IMG_6838

Sen på fredagen (dagen efter) kommer Mattias till Stockholm på besök. Tåget vart försenat som vanligt, så vi kom hem lite senare än förväntat, så vi somnade ganska fort. Men lördagen planerade vi att göra nånting. Att bowla! Skitroligt, och jämt vart det också! Middagen tänkte vi köra på samma ställe först, men när han hade hört att jag hade varit på Hard Rock Café med tjejerna så var han sugen på att gå dit också!  Så det blev en andra runda för min del den helgen. Men så värt det, jag fick ju min förrätt igen ;DIMG_6856IMG_6875IMG_6888 IMG_6916IMG_6918IMG_6898

På söndagen så packar vi våra väskor och beger oss till Karlstad. Mattias måste jobba på vardagarna, så då bestämde jag mig för att följa med. Då när han jobbade så mycket så försvann många timmar på det, men vi lyckades ha sepekul ändå! Tog dock bara med kameran på våra småresor. Så här är dem!

Knasbollarna!

_MG_4384_MG_4378 _MG_4302_MG_4316_MG_4438 Jag hann smita iväg på en liten fotopromenad med mig själv medan han lossade massa pallar!_MG_4473_MG_4465_MG_4324_MG_4306

Ibland satt jag där och skalade mandarin och läste metro. Eller läste en bok, och drack julmust! Och lyckades sova hundra gånger. Vacaaaaaaaaaaaaation! ;D_MG_4423_MG_4419_MG_4408_MG_4304_MG_4277

Och så sista middagen innan jag skulle åka hem till Stockholm igen. *Sobs*_MG_4532

Efter Karlstad var det bara full fart på jobbet. Eller egentligen inte, då det var helt hopplöst tomt i varuhuset de sista timmarna på helgen. Onödigt. Men det var på håret att jag hann med hem till Amman för hans “Hejdå party” You will be missed. Men vi ses snart ändå. Och då är du en guling!!!

IMG_4546IMG_4553

0 kommentarer: