01 december 2010

Jacka! Jacka? Vinterjacka!!

Idag har jag införskaffat mig en vinterjacka! Gick och köpte den direkt efter jobbet. Jag hittade tyvärr ingen vinterjacka i Ullared då de sålde mest skidjackor.. och jag behöver nåt varmare än den för att kunna överleva denna vinter.

Efter jobbet då drog jag ner till Intersport först, men där hade de redan rensat ut alla damjackor, för att alla damer köper visst jackor i år, men sen fick jag lite mer tur när jag gick till Stadium då jag hittade denna fina jacka för 1200:- (ordinarie pris 2500) Nästan ett sepebra kap! Hade varit ett kap om den var i svart, som jag ville ha, men det fick nu bli en grön, då jag hade bara grön eller röd att välja vid.

Nåväl, jag är nöjd just nu i allafall :) Hoppas den håller bara. Priset får mig att undra vad det är för fel på den. Men nu ska jag sluta noja mig.

Bring it on, winter!!

IMAG0198

0 kommentarer: