21 december 2010

Tre dagar innan julafton…

… och jag är äntligen klar med alla julklappar. Tro jag. Om inte jag får för mig att handla nånting mer. Idag har jag tagit itu med allt som måste göras hemma. Bl.a tvätta en massa jävla tvätt, och så införskaffa lite snygga presentpapper samt presentsnöre. Typiskt mig att gå in på en helt orelevant butik och köpa nånting för mig själv. Jo, det blev ett par boots för 299:-. Inte sådär jättedyrt, men dyrt med tanke på hur lite pengar jag har i mitt konto. Det var längesen jag hade så paniklite pengar i mitt konto. Nu måste det bli ändring!

Men sen handlade jag det viktiga. Jag kom hem, startade lunchen, och höll på däcka efter maten (en typisk grej jag gör när jag är ledig och är hemma under dagtid. Äter jag lunch hemma så somnar jag vanligtvis efter det. Det har blivit en vana. Dålig vana.) och duktig som jag är så sitter jag helt plötsligt i vardagsummet och håller på slå in alla julklappar. Försöker få in lite julstämning. Nåt som jag inte har fått på länge. Men den känslan kanske kommer just på julafton. Inga andra dagar.

Sen så var det dags för America’s Got Talent. Ville se alla finalister och vilken jävel som skulle vinna. Då somnade jag… stooooopid!

_MG_4720_MG_4762

0 kommentarer: