27 januari 2011

F&S ♥

Igår så förlängde jag mitt Friskis & Svettis-kort, och idag var mitt andra jympapass i år (om jag vill räkna med Zumba-passet jag körde med syrran så blir det väl 3. Yey me, nothing to brag about. Really.). Igår vart det ett danspass som var sjukt roligt (flummade ihjäl mig) och idag körde jag ett medelpass som inte var lika kul. Jag höll på dö av att det var så jobbigt. Lite besviken på migsjälv att jag har låtit det gå så lång tid. Det var lätt att märka hur mycket jag tappat sen sist, jag ville dö när vi skulle ner på golvet och köra alla sorters övningar, och död var jag när vi skulle ställa oss upp igen.

Usch, jobbig känsla. Men det betyder ju bara att när jag tidigare tränat och inte känt den här trötta smärtan i kroppen att jag, Maria, har en gång i tiden haft sepebra kondition, och nu ska jag tamejfan få tillbaka den!!! Jag är så peppad att jag tillochmed ska köra ytterligare ett pass imorgon. På hugget, det är vad jag är. Men helgen går det tyvärr inte, för redan imorgon så bär det av till centralen där jag ska möta Mattias. Han kommer till Stockholm! Det ska bli en härlig och mysig liten helg. Synd att den redan tar slut på söndag, men man kan ju inte leva i drömen hela tiden.. ♥♥♥

Och jag måste ju visa mina fantastiska klyftpotatisar som jag lyckades med! Hur goda som helst, och svårt – verkligen inte! Jag måste göra det här igen. Yum! Ibland blir jag överraskad av mig själv, så duktig jag är. “Jag kan allting om man tänker efter.” Eller vad säger du, Lotta?

Tata ♥

_MG_5700_MG_5701

0 kommentarer: