14 januari 2011

61 åringen

Idag fyller min kära mamma år!! (correction: mamma fyller egentligen år imorgon, men vi firar idag!) Jag har varit ganska seg med att slå in presenten, men nu är den gjord. Och allt inköp är också gjort. Har haft liiiite flyt idag iallafall. Hon ville inte ha nån tårta i år sa hon, men jag köpte en ändå. Vadå, vi alla andra vill ju ha en tårta ;D Jag och Mattias har sprungit runt som galningar i centrum för att hitta lite roliga grejer, mat och blommor. Ville ha lite tårta-råd från en viss person *host neggi*, men den personen var så dålig på at höra av sig! Hon ska få för det här!! Men näää, jag klarade ju av det själv ändå!

Hittade en jättefin, stilren och klassisk tårta!

Nu inväntar vi Lisa och Anders som ska göra oss sällskap nu på fredagskvällen. Mammas kväll.

_MG_5484_MG_5392

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååååååååh!!! glömde ju svara! fail:( Men jag tyckte iaf du borde köpt en ''white lady'' tårta

love you!
/N