10 januari 2011

Långtråkig dag?

Nu väntar jag på att hjärtat ska hem. Medan jag har jobbat och “slitit” som en apa så har han varit i Älvsjö och badat i jacuzzi och grejer, och ätit god hamburgare, och strosat runt i stan. Hur fuskit är inte det?!?!! Speciellt när denna dag på jobbet kändes heeeelt totalt meningslöst. Jag har nog aldrig varit med om en lugnare dag än idag. Vi var tre, lidande själar, som satt i varsitt bås, utan någon kund och absolut ingenting att göra. Är förvånad över att jag klarade av dagen utan att fråga om jag kunde gå hem tidigare, för det här var en sån dag då jag verkligen ville gå hem tidigare. Men jag behöver mina timmar, och mina pengar..

Men snart kommer han hem. Och då blir det mumsig middag. Grillad kyckling med ris och curry. YUM!!!

1IMG_5085

1 kommentarer:

Kakan sa...

Äh du behöver inte va orolig :)