03 februari 2011

En riktig slackerdag ♥

_MG_5840 _MG_5857 Den här sötsaken har jag legat och hängt med hela dagen idag. Träningen börjar 19:15 men är inte riktigt så säker på att jag vill gå idag. Har varken orken eller lusten idag, plus att denna pass inte är lika rolig som alla andra.

Det är lite roligare att sitta hemma och titta på serier och filmer och dagdrömma om nästa onsdag. För då åker nämligen jag och Rickard på en liten roadtrip till Värmland, där Rickard ska hälsa på en tjejkompis och jag passar då på att träffa Mattias. Under tiden då Mattias jobbar på dagarna kommer jag och Rickard passa på att åka runt Värmland och leva upp som riktiga turister, hoho!  Det ska bli skönt att få åka bort lite, och spendera tid med den underbaraste!!

_MG_4302

1 kommentarer:

Anne sa...

Vad fina bilder du tar! Vad är det för kamera? :)