21 februari 2011

Mysig morgon

_MG_6339_MG_6344

_MG_6332_MG_6354

God morgon! Sovit gott? För det har inte jag. Men vädret ser ju bra ut iallafall.

Det är ju nåt ändå…

Nåt som jag borde göra idag är att tvätta kläder, men har ju inte bokat någon tid som vanligt, och jag ser allt för äcklig ut för att gå ner till tvättstugan. Tänk om någon ser mig där ute med knullruffsat hår och pyjamasbrallor och utan BH. De lär nog inte bry sig överhuvudtaget då man egentligen vet att en sådan människa inte ska bege sig ut i snön klädd på det viset. Precis som att jag skulle tro om jag såg en människa klädd i pyjamaskläder - couldn’t care less. Men jag tänker alltid att folk tänker att jag ser helt galen ut när JAG går ut, eller äcklig.

Att jag alltid ska klanka ner migsjälv med mina egna tankar om mig själv. I’m doomed with my thoughts.

Så idag finns inga planer, förutom sent på kvällen då det är dags att dansa! Förhoppningsvis med Carro, om hon inte glömt bort *hint*

Undrar vad dagen har att erbjuda mig tills dess.

Frukust? Yes.

0 kommentarer: