20 februari 2011

Lördag

Mycket förändringar har skett på jobbet. Kul att vi har skaffat tv-skärmar vid kassalinjen… slipper man bli uttråkad. Passade även på att snoka fram en bild på en mobil som Neggi hade köpt. Det blev en Nokia e72. Fancypants :) Now she looks like a businesswoman ;D

Och jag är såååå glad. Jag kom hem med den häääääär:

_MG_6329

Jag tyckte jag fick den för ett bra pris, plus att jag har ju redan säsong 1,2 liggandes hemma. Måste samla på hela kittet!

Första skivan ligger redan i DVD-spelaren och kör det andra avsnittet. Jag är snabb!

Efter jobbet så hade jag bestämt träff med Neggi. Vi käkade middag på världens sämsta café, om man nu vill ens kalla den för café.

Jag beställde en nachostallrik. Kolla vad jag fick:

IMAG0091

Min första tanke: Where are the nachos? Do you seeeee any nachos? Im guessing all that green stuff is the nachos… har den bytt utseende? Eller är det här världen sämsta nachostallrik? Btw, där får man en liten glimt av Neggis bolognese tallrik som hade knappt nån köttfärs. Snacka om att inte få vad man beställer ^__^

De hade förövrigt en hamburgare som hette “Egg ‘n bacon”. Hmm, den kanske skulle smakat tusen gånger bättre än dem vi beställde. Fast det beror ju också på vad det är man egentligen får!

Sen var det dags för bio. Och om folk inte har sett Burlesque… SE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BurlesqueI rest my case… and I say no more!

Godnatt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

"I rest my case"... Skriv det på svenska istället, sötis.. "Jag vilar min låda" :D love youuuu!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3