19 mars 2011

Jag och katten har lekt fotomodeller idag…

… innan jobbet. Det var fint väder ute och bra ljus så jag passade på att dra ut vapnet och skjuta lite bilder. Gillar ljuset!

Men är nu hemma och är slut efter dagens arbetspass. När jag kom hem så hittade jag ingen mat som jag kunde äta eller laga mat till ikväll och imorgon. Skitirriterad. Mot min vilja stack jag ut till Coop för att vara duktig och handla mat till ikväll att laga till.. och såklart matlåda till imorgon. Fan vad duktig jag är. Fick iallafall inte i mig middag försten kl 21.00. Nu är jag sepetrött och är redo för att möta upp sängen. Om man bara kunde mötas halvvägs…

_MG_7260_MG_7260

_MG_7344_MG_7309

_MG_7296_MG_7342

Något väldigt roligt som jag hittade på Kakans sida var att hon hade lagt upp ett klipp från Thailand’s Got Talent på en transa (eller är det en transa, jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig än… eller jo. Definately transa) som sjunger så vackert. Gud, vad roligt tänkte jag! Inte fan visste jag att Thailand hade engagerat sig till att göra Thailand’s got talent. Så nu har jag nåt att se på ikväll, efter att ha snokat runt i youtube lite. Fun fun fun!!! För folk som förstår thailändska då :) Men säkert underhållande för dem som inte kan heller!

Ha världens bästa kväll!

 

maria01 maria02

Det är väl alltid lite underbart att få se lite “rörliga” bilder på Marianusar… helt fantastiskt tycker jag.

0 kommentarer: