08 mars 2011

Sex månader tillsammans!

Idag måste min katt ha hatat mig. Jag badade honom. Tyckte det var dags. Men vilken pain han är när man ska försöka hjälpa till att torka honom. Han tror inte att min hjälp kommer att hjälpa något. Så nu sitter han vid fönsterbrädan, där solen riktar sig mot honom, och slickar sig själv torr… typ.

För en kvart sen kom posten, hörde det ända från mitt rum. Men jädrans vad det ska vara svårt att få ner posten, skramlade och lät en massa. Hade dem problem med min post eller?

Det lät iallafall som ett paket. Jag förväntade mig inte något paket. Jag gick till dörren efter att de stuckit, och då ser jag en röd liten låda liggandes där, och plasten var förstörd från när de försökte pressa in paketet i brevinkastet. Trodde det var en låda från lensway, men det visade sig vara något ännu bättre. Tusentals gånger bättre.

_MG_6837_MG_6832_MG_6882_MG_6868

♥♥♥♥♥♥♥♥

0 kommentarer: