23 maj 2011

Fin vecka….

Som jag har spenderat med Mattias. Vi var tillsammans förra veckan också, men det tog två dagar, sen orkade vi inte vara ifrån varandra så jag flydde till Värmland och var med honom och hans familj.

_MG_7890_MG_7972

I lördags var det ganska fint väder, så då bestämde vi oss för att åka in till Karlstad city. Vi köpte en pastasallad var. En med ost skinka och räkor och en med kyckling och bacon. Skitgott! Sen tog vi med oss allt pick och pack och picknickade på Museiparken mitt i Karlstad city. Hade så mysigt så, tråkigt bara att tiden gick så fort! För sen var vi tvungna att åka hem för att Daniel och Emma skulle komma på besök, och vi skulle grilla :) Mums!

Fig9feature_parken _MG_7910_MG_7911

Nu önskar jag honom lycka till på fredag då han sticker iväg med Hemvärnet och tränar. Då är det väl dags för mig att återgå till det vanliga livet… i miss him already!

0 kommentarer: