24 maj 2011

London calling


Det kliar i fingrarna vad mycket jag vill åka till London!!! Jag och Mattias har kollat runt flyg och hotell till underbara Storbritannien. Eller jag har väl kollat runt resor för att jag är så sjukt sugen på att åka utomlands, och när jag kikar så känns det som jag ska åka när som helst. Liten underbar känsla, men en väldigt patetisk känsla. Nåväl, jag är lite patetisk. Mattias är dock orolig över vad det är för nåt man ska ha med sig och vad man inte ska ha med sig, och reseförsäkring och papper osv, vilket har gjort mig så jävla orolig. Men det finns inget att vara orolig över. Visst, det här är typ den första flygresan då vi åker helt själva utan någon som ser efter oss *visserligen har jag flugit med vänner men dem håller ju alltid koll så jag själv aldrig har fått tal del av den, snällt va ;D* men det ska ju inte vara så himla svårt. Vad är det värsta som kan hända? Att vi hamnar på fel flyg och att vi spenderar flera timmar på en helt annan flygplats? Skoj tycker jag :) Det är väl bra att samla på sig lite erfarenheter!Gud vad jag längtar till att få åka dit! Tänk dig Big Ben, London Eye, Tower Bridge, Oxford street *drool*, Notting Hill och mycket mer... Spännande! Mattias är sugen på Madame Tussauds, men själv tycker jag inte det är så märkvärdigt. Men jag är inte emot några förslag. Plus att jag lär nog säkert spendera massor med timmar på Oxford Street och Primark som alla snackar om *stackars Matte*. I’ll do anything! Guuuud så jag längtar. Synd bara att det är en evighet tills dess.
Men får väl tänka att snart sticker jag iväg på den traditionella Roadtrip-resan med Annah, Rickard och Albin. Då blir det Göteborg, Liseberg *hoho* och sen den bästa staden, Köpenhamn! Yeeey!

Visa London


Visa Cavendish



0 kommentarer: