23 maj 2011

Räkmacka here i come..

Bussen gick från Karlstad kl 06.00. Hade packat ner 2 tidningar, en banan, drickyoghurt och en fet jävla räkmacka. Fifan vad gött tänkte jag. Nu har jag något att sysselsätta mig under en 4½ timmes lång bussresa, och så slipper jag sitta och vara hungrig. Resulterade med att jag inte lyckades vända ett enda blad på nån tidning, min macka låg kvar i påsen helt orörd. Så allt jag har hunnit få i mig idag är en banan och drickyoghurt… och lite lite godis. För att jag sov… soooov massor. Vaknade tillochfrån pga jobbiga killar framför mig som inte kunde sluta klaga på sitt jobb och hur orättvist behandlade dem var på jobbet.. buhu. Shut up and let me sleep.

Men jag tänkte att det kanske är dags att ta och käka upp min macka. Sjukt god är den så jag längtar lite.

_MG_8003

Hörde just i detta ögonblick all post som ramlade ner i brevlådan. Springer dit för jag har en tröja som väntar på mig (eller jag som väntar på den men den verkar spela svårfångad) men ingenting. Inget paket eller avi som säger att jag ska till hemköp och hämta den. Istället ser jag att jag fått lönespec, och jag är öööööööööverlycklig. I’m rich!! Tack gode gud för betalda semesterdagar. Hade glömt bort er!

saint tropez cardigan G2395

Den här väntar jag på. Komsi komsi…

1 kommentarer:

Neggi sa...

Sötis! tycker du kan länka tillbaka till min gamla blog istället, me no use the one som står nu <3