24 maj 2011

Typiskt att det ska ta sån tid!

Har bevakat denna produkt på CDON.com ovanligt länge. Har en känsla av att de inte ens har beställt skiten. Vill ju gärna ha denna väska innan jag beger mig utomlands. Då kan jag konka runt med systemkameran plus massa tillbehör utan att oroa mig för att kameran blir mosad eller krockar med andra saker. And it’s pretty! Jag kan ju visserligen köpa den någon annanstans, men varför ska jag göra det när jag har rabatt på CDON. Lite smått störande. Jag får väl vänta en vecka eller två till tills jag blir illa tvungen att köpa den någon annanstans. Jag åker ju om en månad! En månad! Kan jag fatta det? Nej, det kan jag inte… jag längtar så mycket!

g863cam_bag_Golla_CAM_BAGS_M_Bag_01cam_bag_Golla_CAM_BAGS_M_Bag_21

cam_golla_bags_m_bag_05cam_golla_bags_m_bag_04

 

Har träffat Rickard och lunchat lite och snackat lite skit om kommande roadtrip-resa och andra grejer, sen mötte vi upp Annah i stan och tog en fika. En typisk dag mellan oss tre – äta, fika, äta, fika, åka bil, äta……  inga konstigheter alltså.

Nu ska jag bara vänta på att Mattias ringer så vi kan boka den förbannade resan!!!!!!!!!!!!

1 kommentarer:

Charlotte sa...

Hej!
Kenke spelar i ett band som heter Degradead :) Deathmetal.