14 juni 2011

Jobb, shopping och film.

Hela veckan har jag antingen jobbat eller bara slöat framför teven och försökt hitta olika tv-serier att glo på. Men har inte gått sådär jättebra. Har dock sett en massa filmer istället. Komedi eller romantiska filmer. Chick filmer. Jag kan inte se annat själv. Speciellt thriller eller skräck, för då kommer jag aldrig kunna duscha eller sova sen. Tillochmed när Mattias var här så passade vi på att kolla på Black Swan, jag tror vi stängde av den efter kanske 40 minuter. Jag klarade inte av den mer, jag täckte mina ögon med täcket, och då blev Mattias också rädd, så vi stängde av den. Så jag har bara stirrat på komedifilmer ensam, några gamla och nostalgiska filmer, som How to Lose a Guy In Ten Days, Failure To Launch, My Best Friends Girlfriend, You Again och Life as We Know it.

Jag har också hunnit shoppa loss lite grejer senaste veckan.


c_16339mdr-ex300sl_white_a


En golvfläkt med fjärrkontroll som jag fick köpa för 185:- (originalpris 549:-) Riktigt kap, så mycket som jag svettas –.- Ett par vita Sony MDR EX300SL hörlurar. Äntligen har jag ett par vita så folk kan se att jag pratar i handsfree telefon utan att folk ska tycka att jag ser ut som ett psyko. Lugna er folk, white cords has arrived!


viviscal-swe_3pack-375x421

Viviscal, hårtabletter för tunt hår och livlöst hår. Vi får väl hoppas på att det funkar.

Visa forever21

Lite kläder från Forever21.

_MG_8379

Tro det eller ej, men fick lite damp igår och blev assugen på att se på Sabrina Tonårshäxan. En av mina favoritserier när jag var liten. Discshop.se hade dessa filmer så jag klickade hem dem igår och fick dem 24 timmar senare. Snabb och bra leverans!





0 kommentarer: